VÝZVA NA PREDLOŽENIE CENOVEJ PONUKY

01. júna 2015
VÝZVA NA PREDLOŽENIE PONUKY
Zákazka podľa § 9 ods. 9 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „Zákon“) v rámci výzvy z Programu rozvoja vidieka SR 2014 – 2020 pre opatrenie: 19 – Podpora na miestny rozvoj v rámci iniciatívy LEADER, podopatrenie: 19.1 – Prípravná podpora.

1. Názov predmetu zákazky
Stratégia CLLD územia verejno-súkromného partnerstva na území HORNÝ TURIEC. Tvorba a vypracovanie podľa štruktúry stratégie CLLD podľa metodiky v rámci iniciatívy LEADER.

2. Predpokladaná hodnota zákazky
Verejný obstarávateľ v súlade s § 5 ods. 13 a 14 zákona o verejnom obstarávaní uvádza, že neprekračuje finančný limit 15 000,00 EUR bez DPH a na zadanie zákazky uplatňuje postup zákazky podľa § 9 ods. 9 zákona o verejnom obstarávaní.
Variantné riešenie sa neumožňuje.

3. Druh zákazky
• dielo

4. Obstarávateľ
PARTNERSTVO HORNÉHO TURCA
SNP 514/122, 039 01 Turčianske Teplice
IČO 42063141, DIČ 2022578943

5. Kontaktná osoba
Meno: Ing. Eva Mališová - štatutárny zástupca
Tel.: +421 (0)905 307 464
e-mail: malisovae@gmail.com

6. Predmet výzvy / zákazky
Predmetom zákazky je vypracovanie a dodanie nasledovných služieb: Stratégia CLLD územia verejno-súkromného partnerstva na území HORNÝ TURIEC. Tvorba a vypracovanie podľa štruktúry stratégie CLLD podľa metodiky v rámci iniciatívy LEADER v rámci výzvy z Programu rozvoja vidieka SR 2014 – 2020 pre opatrenie: 19 – Podpora na miestny rozvoj v rámci iniciatívy LEADER, podopatrenie: 19.1 – Prípravná podpora.

A/ STRATÉGIA CLLD
V rámci prenájmu požadujeme
• realizáciu odbornej prípravy pre miestnych zainteresovaných aktérov;
• štúdie o príslušnej oblasti;
• návrh stratégie CLLD vrátane nákladov na akcie súvisiace s konzultáciami so zainteresovanými stranami na účely prípravy stratégie CLLD;
• zabezpečenie administratívnych nákladov.
• dodržanie metodiky v rámci iniciatívy LEADER

Od uchádzačov očakávame
• vyčíslenie ceny za kompletné spracovanie stratégie CLLD pre územie HORNÉHO TURCA

7. Požadovaný profil uchádzača
Fyzická osoba, právnická osoba
• Živnostenské oprávnenie alebo výpis zo živnostenského registra (predkladá fyzická osoba – podnikateľ, príspevková organizácia – podnikateľ)
• Výpis z obchodného registra (predkladá právnická osoba – podnikateľ, fyzická osoba – podnikateľ zapísaný v obchodnom registri).

8. Typ zmluvy na poskytnutie predmetu zákazky
Zmluva o dielo podľa § 536 a násl. Obchodného zákonníka (513/1991 Zb).

9. Termín realizácie
Od 1.8.2015 do 15.10.2015, resp. podľa usmernenia riadiaceho orgánu v rámci výzvy z Programu rozvoja vidieka SR 2014 – 2020 pre opatrenie: 19 – Podpora na miestny rozvoj v rámci iniciatívy LEADER, podopatrenie: 19.1 – Prípravná podpora.

10. Požadované výstupy /výsledky /dodaný tovar
Ponuka musí byť vypracovaná v jednotkovej cene za stratégiu CLLD.
Platobné podmienky:
• platba bude realizovaná po dodaní služby a predložení faktúry
• dodávateľ je povinný zaslať faktúru v zákonom stanovenej lehote (7 dní);
• obstarávateľ neposkytuje zálohové platby.

11. Lehota, miesto a podmienky na predloženia cenovej ponuky
Lehota na predloženie cenovej ponuky je stanovená do 01.07.2015 do 10.00 h (rozhoduje dátum na odtlačku preberacej pečiatky pošty, resp. dátum osobného prevzatia) v zalepenej obálke s označením: „Výzva na predloženie CP– Stratégia CLLD – NEOTVÁRAŤ“.

Miesto na predloženie cenovej ponuky:
• poštou alebo osobne na adresu:
PARTNERSTVO HORNÉHO TURCA
SNP 514/122, 039 01 Turčianske Teplice
Podmienky na predloženie cenovej ponuky:

Ponuka musí obsahovať:
1. Na samostatnom liste A 4 uchádzač predloží názov, adresu a identifikačné údaje uchádzača a celkovú cenu za dielo s DPH v zmysle Prílohy č. 1 - Návrh na plnenie kritérií tejto výzvy.

2. Doklady preukazujúce splnenie účasti v prieskume trhu podľa bodu 7. tejto výzvy:
- kópia oprávnenia na podnikanie

3.Zmluvu o dielo v zmysle Prílohy č. 2 - Záväzný návrh zmluvy o dielo tejto výzvy. Zmluva o dielo musí byť podpísaná štatutárnym orgánom uchádzača, resp. osobou oprávnenou konať za uchádzača.
• Ponuka sa vyhotovuje v slovenskom jazyku.

12. Hodnotenie ponúk
Najnižšia cenová ponuka:
Celková cena s DPH.

Ak uchádzač nie je platcom DPH uvedie navrhovanú cenu celkom. Skutočnosť, že nie je platcom DPH, uvedie v ponuke. V prípade, že sa poskytovateľ služby stane počas realizácie platcom DPH, bude cena považovaná za cenu vrátane DPH.

Poradie uchádzačov sa určí porovnaním výšky navrhnutých ponukových cien za poskytnutie predmetu zákazky.
Úspešným uchádzačom bude ten, kto predloží ponuku s najnižšou cenou na predmet zákazky.
Úspešnému uchádzačovi bude bezodkladne doručené oznámenie o úspešnosti jeho ponuky a bude vyzvaný na podpis zmluvy.
V prípade, že uchádzačovi, ktorý predložil ponuku na realizáciu predmetu zákazky nebude do 5. júla 2015 doručené oznámenie o úspešnosti jeho ponuky bola jeho ponuka neúspešná.
Otváranie ponúk je neverejné

13. Práva verejného obstarávateľa
V prípade, že úspešný uchádzač odstúpi od podpísania zmluvy alebo od už podpísanej zmluvy (v lehote viazanosti ponúk) verejný obstarávateľ má právo následne podpísať zmluvu s ďalším uchádzačom v poradí v zmysle záverov z vyhodnotenia prieskumu trhu.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených súťažných ponúk, ak budú neregulárne alebo inak neprijateľné alebo presiahnu finančné možnosti verejného obstarávateľa.
Všetky výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez akéhokoľvek finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi.
Ponuky doručené na adresu verejného obstarávateľa a predložené v lehote na predkladanie ponúk sa po procese vyhodnotenia a skončení lehoty viazanosti ponúk uchádzačom nevracajú.
Zostávajú ako súčasť dokumentácie o súťaži u verejného obstarávateľa.
S vybratým uchádzačom bude uzavretá zmluva o dielo, v ktorej si obstarávateľ vyhradzuje právo obmedziť rozsah prác a dodávok.
Z prieskumu trhu bude vylúčený uchádzač, ak nastane stav v zmysle § 33, ods. 7, § 39, ods. 5, § 42, ods. 1 a ods. 5 zákona.
V prípade, že uchádzač nepredloží podpísanú zmluvu o dielo bude jeho ponuka podľa § 42 odst.1 zákona z prieskumu trhu vylúčená.

14. Ďalšie informácie
Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predkladaním ponuky znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo nevybrať ani jednu zo súťažných ponúk a zrušiť postup zadávania zákazky podľa § 46 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní v prípade, ak všetky ponuky prekročia, alebo najúspešnejšia ponuka prekročí výšku finančných prostriedkov, ktorú má verejný obstarávateľ určenú na predmet zákazky (predpokladaná hodnota zákazky).
Predmet zákazky bude spolufinancovaný z finančných prostriedkov pridelených verejnému obstarávateľovi z fondov EÚ. Úspešný uchádzač ako predávajúci je povinný strpieť výkon kontroly a poskytnúť súčinnosť pri výkone kontroly orgánu oprávnenému vykonávať kontrolu podľa zákona č. 528/2008 Z. z. o pomoci a podpore poskytovanej z fondov Európskej únie v znení neskorších predpisov (ďalej len ako „zákon č. 528/2008“) a podľa článku 59 a nasl. nariadenia Rady (ES) 1083/2006, resp. subjektom a osobám povereným oprávnenými orgánmi podľa zákona č. 528/2008 a podľa článku 59 a nasl. nariadenia Rady (ES) 1083/2006 na výkon kontroly.
Cena v ponuke bude stanovená v zmysle Zákona č.18/1996 Zb. o cenách ako cena maximálna vrátane DPH s uvedením výšky DPH.
Ceny prípadne spôsob stanovenia cien v ponuke pokryjú všetky náklady a veci k riadnemu vykonaniu a odovzdaniu služieb.
Viazanosť ponúk: do 31.12.2015

Martin, 01.06.2015
Vypracoval: Ing. Jarmila Mráziková

Príloha č. 1 – Návrh na plnenie kritérií

NÁVRH NA PLNENIE KRITÉRIÍ
Cenová ponuka

1. Základné údaje:
Názov, obchodné meno uchádzača:
Sídlo uchádzača:
IČO uchádzača:

2. Kritérium na vyhodnotenie ponuky:
Kritérium: najnižšia cena s DPH Návrh uchádzača na plnenie kritéria:

P. č.
Názov položky
Jednotková cena
Počet jednotiek
Cena spolu bez DPH
Výška DPH (20%) v EUR
Cena celkom
v EUR s DPH
1. Stratégia CLLD 1

CELKOVÁ CENA PREDMETU ZÁKAZKY:

Platca DPH: áno – nie
(ak uchádzač nie je platcom DPH, uvedie túto skutočnosť ako súčasť tohto návrhu)

V................................, dňa ....................

–––––––––––––––––––––––––––––––––––-
Meno, priezvisko a podpis
uchádzača

Príloha č. 2 – Záväzný návrh zmluvy o dielo

Zmluva o dielo č. 1/2015

uzatvorený v zmysle § 536 a násl. Obchodného zákonníka medzi týmito stranami:

I. Zmluvné strany

Objednávateľ: PARTNERSTVO HORNÉHO TURCA
Adresa: SNP 514/122, 039 01 Turčianske Teplice
IČO: 42063141
DIČ: 2022578943
Štatutárny orgán: Ing. Eva Mališová - predseda
Oprávnený rokovať
vo veciach zmluvných: Ing. Eva Mališová - predseda
vo veciach technických: Ing. Eva Mališová - predseda
Telefón: +421 (0)905 307 464
e-mail: malisovae@gmail.com

Dodávateľ:
Adresa:
IČO:
DIČ:
IČ DPH:
Bankové spojenie:
Číslo účtu:
Štatutárny orgán:
Oprávnený rokovať
vo veciach zmluvných:
vo veciach technických:
Osoba zodpovedná za
vykonanie prác:
Telefón:
E-mail:

II. Predmet plnenia zmluvy
2.1 Podkladom pre uzavretie tejto zmluvy je výzva na predloženie cenovej ponuky podľa Zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní § 9 ods.9. , v rámci výzvy z Programu rozvoja vidieka SR 2014 – 2020 pre opatrenie: 19 – Podpora na miestny rozvoj v rámci iniciatívy LEADER, podopatrenie: 19.1 – Prípravná podpora pre vypracovanie a dodanie: Stratégie CLLD územia verejno-súkromného partnerstva na území HORNÝ TURIEC. Tvorba a vypracovanie podľa štruktúry stratégie CLLD a podľa metodiky v rámci iniciatívy LEADER a následná ponuka uchádzača zo dňa ............. a ponúknutá cena na základe záverov z prieskumu trhu.

III. Čas a miesto plnenia
3.1 Rozsah prác a technické špecifikácie sú vymedzené projektom a špecifikáciu v rámci v rámci výzvy z Programu rozvoja vidieka SR 2014 – 2020 pre opatrenie: 19 – Podpora na miestny rozvoj v rámci iniciatívy LEADER, podopatrenie: 19.1 – Prípravná podpora pre vypracovanie a dodanie: Stratégie CLLD územia verejno-súkromného partnerstva na území HORNÝ TURIEC.
3.2 Dodávateľ sa zaväzuje vykonávať plnenie zmluvy v súlade so špecifikáciou a podmienkami vymedzenými v tejto zmluve.
3.3 Objednávateľ sa zaväzuje za vykonané služby zaplatiť zmluvnú cenu podľa dohodnutých platobných podmienok.

IV. Cena diela
4.1 Cena za zhotovenie predmetu zmluvy v rozsahu článku č. III tejto zmluvy je stanovená v zmysle zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách, ako maximálna vrátane DPH na základe cenovej ponuky.

4.2 Cena za zhotovenie diela:
a/ stratégia CLLD
cena bez DPH EUR
DPH 20% EUR
Cena spolu s DPH EUR

Celková cena diela bez DPH EUR
DPH 20% EUR
Cena spolu s DPH EUR

4.3 Cena pokrýva všetky zmluvné záväzky pre zhotovenie diela, vrátane vedľajších rozpočtových nákladov a DPH.
4.4 Ak sa pri realizácii predmetu vyskytne požiadavka naviac prác alebo zmena prác v porovnaní s výzvou na predloženie ponuky, zaväzujú sa zmluvné strany začať rokovanie o uzavretí dodatku k ZoD, ktorými upravia rozsah, cenu, platobné podmienky, prípadne termíny plnenia.

V. Doba plnenia
5.1 Zhotoviteľ sa zaväzuje vykonať práce v požadovanej kvalite a v dohodnutom termíne.
5.2 Doba realizácie predmetu zmluvy je od 1.8.2015 do 15.10.2015, resp. podľa usmernenia riadiaceho orgánu v rámci výzvy z Programu rozvoja vidieka SR 2014 – 2020 pre opatrenie: 19 – Podpora na miestny rozvoj v rámci iniciatívy LEADER, podopatrenie: 19.1 – Prípravná podpora.

VI. Platobné podmienky
6.1 Objednávateľ neposkytuje preddavok ani zálohu na plnenie predmetu zmluvy. Platba za vykonané služby sa uskutoční bezhotovostným platobným stykom. Nárok na platbu vzniká po predložení a odsúhlasení súpisu realizovaných prác, služieb a vystavení faktúry. Splatnosť faktúr je 7 dní od ich vystavenia..
6.2 Faktúra bude obsahovať :
- označenie povinnej a oprávnenej osoby, adresa, sídlo
- číslo faktúry
- číslo zmluvy
- deň odoslania a deň splatnosti faktúry
- označenie peňažného ústavu a číslo účtu na ktorý sa má platiť
- fakturovanú sumu
- označenie diela
- pečiatka a podpis oprávnenej osoby
6.3 V prípade, že faktúra nebude obsahovať náležitosti uvedené v tejto zmluve, objednávateľ je oprávnený vrátiť ju zhotoviteľovi na doplnenie.

VII. Zmluvné pokuty
7.1 V prípade, že zhotoviteľ nedodrží stanovený termín ukončenia, dohodnutý v tejto zmluve, uhradí objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,5 % z ceny diela za každý deň z omeškania.
7.2 V prípade, že objednávateľ neuhradí v čase dohodnutom v tejto zmluve finančné čiastky uvedené v bode IV. , uhradí zhotoviteľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,5 % z dlžnej čiastky za každý deň z omeškania .

VIII. Záverečné ustanovenia
8.1 Meniť, alebo doplňovať obsah tejto zmluvy je možné len formou písomných dodatkov, ktoré budú platné, ak budú riadne potvrdené a podpísané oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán.
8.2 Táto zmluva je vyhotovená v 2 exemplároch, z nich každá zo zmluvných strán obdrží 1 exemplár.
8.3 Pokiaľ nebolo v tejto zmluve dohodnuté inak, platia právne pomery vyplývajúce z Obchodného zákonníka.
8.4 Dodávateľ je povinný umožniť výkon kontroly k dodaným tovarom, prácam alebo službám, kedykoľvek po dobu platnosti a účinnosti tejto zmluvy a to oprávnenými osobami a poskytnúť im celkovú potrebnú súčinnosť.
8.5 Táto zmluva nadobúda účinnosť a platnosť dňom podpísania obidvoma zmluvnými stranami.

V Turčianskych Tepliciach, dňa:

Za objednávateľa:

Ing. Eva Mališová, predseda

V , dňa:

Za dodávateľa: